Jeg havde en flot synet Klassiker, en BMW 75/5 fra 1971 med veteranstatus, alm. ansvar og vægtafgift 350.00 kr. om året, den
har kørt 54.000 km. og kører fantastisk godt, ingen fejl eller mangler, der var BMW bagage tasker med som lige klikkes på,
som også kan låses, og bag bagagebærer, begge dele er ikke på i øjeblikket men skal man på tur kan det lige klikkes på, hvis BMW
sidetasker har interesse, så er de til salg, så giv mig en mail hvis der er nogen der har interesse i dem, så finder vi en fornuftig pris ).
|
€
Messerschmitt KR 200 Cabriolet. Den er solgt.
Jeg har fået fat i en Messerschmitt KR 200 fra 1959 Cabriolet som indgik i en handel (jeg elsker at handle, nogle gange går det den rigtige
vej og nogen gange brænder jeg fingerne men får prøvet en bunke forskellige ting) med min Nimbus, jeg bytter gerne med spændende
veteranguf, såsom ældre sportsvogn gerne MG/ TD,TA,TF, 3 hjulet køretøj såsom BSA, Morgan el. andet guf gerne cabriolet, enten med
penge den ene vej el. den anden, den er meget velkørende og i meget god stand og hvis man først har prøvet at køre en almindelig
Messerschmitt med alm. osteklokke i varmt sommervejr så forstår man at det er en stor fordel at man kan tage hatten af og nyde
lugten og vejret, den er nysynet her i August 2010 så det skal man ikke tænke på det er bare med at komme ud og køre, den er
selvfølgelig heller ikke helt billig, så mange Cabriolerer er der jo ikke lavet i forhold til den almindelige med fast tag men det er jo også
en investering, den bliver aldrig billigere, tværtimod og så er den billig i forsikring, ansvar og vægtafgift er ca. 350 kr om året så der
kan alle være med, selv som underbetalt pensionist. Den er forsynet med 4 gear og 4 bakgear da man for at bakke skal stoppe
motoren trykke en kontakt ned så man ændrer startermotorens retning (en 2 takter kan både køre baglæns og forlæns da
der ingen ventiler er) og så starter man igen og så kører den baglæns, vupti.
Min udgangspris er 149.000 kr. men det kan jo være at du har noget at bytte med.
Messerschmitt'en er Solgt
€
Mercedes 250 Coupe 1971 2 dørs
Er solgt.
Jeg har også en flot veteran Mercedes 250 1971 Coupe som er 2 dørs og uden midtersprosse mellem førerside og bagsæde
vindue og derfor helt åben som en coupe skal være og som er i fin stand uden rust, der er ofret mange penge på rustarbejdet så
der er ikke mere af det der skal laves, ( klik på billedet for at få et større billede) den er veteran synet September 2008
og har plader på og kan ejerskiftes, altså uden syn, den skal først til syn i 2017.
Min pris er 69.000 Danske kroner eller bytte med andet veteran spændende bil/mc eller en stor tourglider Japaner el. Harley + penge fra mig el. dig.
€
NSU Prima fra 1956
Jeg har også en NSU Prima i originalskik fra 1956 som er motor restaureret for 12.000 (med kviteringer) som kører som en drøm,
det er op til en selv at evt. male den men nogle sætter mere pris på den originale tilstand men det er op til den enkelte, prisen
er 16.000 Danske kroner eller bytte med andet spændende. Den er synet og på sorte plader som har samme nummer som den blev synet i 1956 med.NSU Primaen er solgt.
€
Honda Goldwing 1100
Hvad med en meget flot Honda Goldwing, den er fra 1975 men det er kun stellet der er fra den årgang ( syn finder vi ud af ). Den var født med en 1000 ccm og 4 trins gearkasse men der er puttet 1100 motor i fra 1984 + en 5 gears gearkasse box og den kører eminent, det er en perfekt langturs maskine, som man kan se på billederne har den en god del af aspencade udstyret, min pris er 38.000 Danske kroner el. hvis du har noget andet spændende såsom Veteran MC/bil eller andet spændende som vi kan finde ud af. Hondaen er solgt.
€
Moto Guzzi 850 T 1974
Hvad med en Moto Guzzi 850 T fra 1974 på plader ( syn finder vi ud af ) som er i meget fin skik og med en perfekt motor som den
forrige ejer har behandlet som et lille barn, den kører præcis som en Italiener, så det er en rigtig kurve fræser, den originale tank haves
men den ser altså noget frækkere ud med Le mans tanken, jeg havde forestillet mig et beløb på 38.000 danske kroner for den el. hvis du har
noget andet spændende såsom Veteran MC/bil eller andet spændende som vi kan finde ud af.
Moto Guzzien er byttet til noget andet. - Moto Guzzien er solgt.
Jeg har også en Harley Davidson VL (VC) 1200 ccm 1931, den er i fin brugsskik og original og køreklar med plader, prisen er 210,000 kr. , (vi kan snakke om prisen eller evtl. bytte med andet veteranguf el. andet spændende, jeg er åben for alle forslag)
Jeg er den 8 ejer og jeg har arbejdet med Harleyens historie og sort plade haves, den blev købt i 1931 og kommer fra Frederiksberg, kørte derefter i mange år nede på Lolland og nu kører den i Roskilde, jeg har også billeder af den fra 50'erne og senere, jeg har haft den i 15-16 år og har været hele Europa rundt, så den har fået lov at lave noget, da jeg kører på motorcykel hele året.
Den er velholdt i motoren, jeg har åbnet den en gang, for at sætte ny søl i, ved samme lejlighed satte jeg Ferguson-foringer i og erstattede de originale støbejernstempler med Opel P1 stempler, da det kan holde til noget, der er jo også sket lidt på stempelfronten siden trediverne men alt i alt en solid og dejlig cykel, man kan gå ind på Steveshjemmeside og se om der er nogen til sal men de er ikke billige, som man kan se derinde, er priserne virkelig på vej opad.
Hvis du har interesse i Harley fra 1030 til 1936 kan jeg varmt anbefale Steve Slocombe bog, buying, restoring og riding VL, it is a must for VL freak, kan købes fra hans hjemmeside.

Harley Davidson 1200 ccm 1931

Sådan så Harley'en ud da Arne havde den i 50'erne
Flere billeder og historien kan ses på lidt højere oppe
Her er et link til youtube hvor se en lille video af min Harley Davidson 1200ccm 1031
$
Jeg har også et par ( 2 stk. ) så godt som nye (kørt 400 km.) udstødningsrør til nyere Triunph (udstødningsrør type A9600017)
Prisen er 1200.00 kr, for begge rør.
Det er muligvis Mad Dog potter med fodbeskytter for varmen.

